3/11/10

ΜΠΑΣΚΕΤ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕ ΚΕΡΔΗ





Καλησπέρα αδέρφια
Αφού την δεύτερη αγωνιστική δεν δώσαμε προγνωστικά λόγο φόρτου εργασίας και κατά δεύτερο λόγο
Διότι ήταν πολύ νωρίς και ήθελα να δω καλύτερα τις ομάδες
Πάμε να δούμε τις στοιχηματικες μας προβλέψεις για σήμερα
Αύριο έχει ο θεός

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΜΑΛΑΓΑ 13,5
Από τη μια έχουμε τον θρύλο που εμένα προσωπικά δεν με πείθει ρε παιδί μου και από την άλλη  θα έχει και απουσίες στο τέσσερα
Δεν είχαμε βασικό βαρβάτο ήρθε και αυτό……………… μπιγκο
Έξω ο ζοραν έξω ο Λουκάς ο νιλσεν λέει ότι θα παίξει
Τον ράσο για αμυντικό ούτε να το συζητάμε…….. ο καημένος ο μπουρουσης θα τραβήξει το λούκι στους ψηλούς
Περιφέρεια δυνατή έχω αλλά με ποσοστά γύρω στο 20% ΣΤΑ ΤΡΙΠΟΝΤΑ  τη να πω δεν ξέρω

Από την άλλη η μαλαγα του αϊτό με τους πριντεζη,  Χιμένεθ τον νταγλαρά σκοτσέζο και τον τερελ ο οποίος δεν βρίσκεται και στα καλύτερα του
Έρχεται για ένα παιχνίδι φωτιά,  κλειδί για την κατάταξη

Εγώ βλέπω νίκη,  δύσκολο να χάσει ο ολυμπιακός  στο σεφ και με τον ντουντα στον πάγκο ………..ΑΛΛΑ  το βλέπω για ντέρμπι
Δύσκολα θα φύγει η διαφορά πάνω από τους δέκα πόντους

ΠΡΟΒΛΕΨΗ
ΔΙΠΛΟ

ΣΙΕΝΑ –ΤΣΙΜΠΟΝΑ 14,5
ΜΕ τον δαίμονα μακαλεμπ τον επανακαμψα καουκενας και τον δικό μας ζήση καθώς και τους παλιούς στοουνρουκ και λαβρινοβιτς απέναντι στην νεανική τσιμπονα δεν δίνω καμία τύχη ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΑΤΕΣ
Τόσο απλά
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΣΤΑ ΕΞΗΓΩ?
ΜΑΘΕ ΜΠΑΣΚΕΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ
ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Στους ομίλους δεν την φοβάμαι την Σιένα σύντροφοι
Γκανιάν !!!!!!!!!!!!!!!
Όταν πάει στα νοκ άουτ ο πιανιτζανι τα κάνει σκατά

ΠΡΟΒΛΕΨΗ
ΑΣΣΟΣ

2,5 ΒΑΛΕΝΘΙΑ –ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ

ντέρμπι το δίνει ο οπαπ
και εμείς σαν παλιοί μπασκετικοι που αγαπάμε τις αξίες και τα σύμβολα είμαστε αναφανδόν υπέρ των ομόδοξων
δεν το συζητώ
αν έχω στην ομάδα αυτόν τον γκορντον τον σμοντις να θυμάται τον καλό του εαυτό
και ας λείπει ο ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΣΙΣΚΑ
και λίγο να μου τραβήξει ο φονιάς λαγκντομ
το καθάρισα το ματσάκι σήμερα
ποια Βαλένθια και μαλακίες σοβαροί να είμαστε
με τον σαβανοβιτς μόνο δεν πας πουθενά
 Θα μου πείτε…….. κάτσε ρε Κωνσταντίνε έχει και γιαφτοκας τον επονομαζόμενο και καρχαρία
άσε με τώρα με δαύτων
θέλει να έχει προκοπή με τον Κουκ στην ομάδα ?
ρε θα τον κάνει ο σύντροφος βουγιοσεβιτς του αλατιού λέμε
ΠΑΜΕ ΡΕ ΜΑΤΙΑΣ ΓΙΓΑΝΤΑ

ΠΡΟΒΛΕΨΗ
ΔΙΠΛΟ

Υ.Γ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΣΑΣ
Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να μην παίξω την ομάδα ΤΟΥ  ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΣΚΟΡΕΡ
ΙΓΚΟΡ ΡΑΚΟΣΕΒΙΤΣ
ΑΣΣΟ ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΠΑΙΞΩ
ΜΕ ΡΑΚΟ ΘΟΡΤΟΝ ΤΟΥΝΤΖΕΡΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΕΣ

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: