15/2/11

ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΖΟΥΡΟΥ ΤΗΝ ΟΥΛΚΕΡ



Καλησπέρα αδέρφια
ΜΙΑ και θα λείπω και δεν ΘΑ  μπορώ να γράψω  είπα σήμερα που έχω ρεπό να ασχοληθώ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ΤΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ  

Την Κυριακή πάντως έγινε χαμός
Τα πήραμε όλα ΟΛΑ
Τη από ΟΠΑΠ τη ΑΠΟ ΤΗΝ BWIN TA ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

4,5ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ-ΟΥΛΚΕΡ
σύντροφοι η κυπελλούχος έπειτα από δυο χρόνια ζαλγκιρις δεν είναι ομάδα της πλάκας
και δεν είναι δυνατόν να τελειώσει το TOP 16 χωρίς νίκη
εγώ την έχω για δυο νίκες ΒΕΒΑΙΑ
με την πρώτη να γίνεται ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ
επειδή κέρδισε το φάντασμα του ολυμπιακού δεν είναι  και καμία ομαδαρα
με την ψυχή στο στόμα πήρε στο τέλος την ΒΑΛΕΝΘΙΑ και από τους λιθουανους μέσα στην ΠΟΛΗ έφτυσε αίμα
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ?
Άσε που δεν έχει και τον έμπειρο ΤΟΥΡΚΣΑΝ
Τραυματίστηκε και χάνει την χρονιά
Απώλεια μεγάλη
Αν θυμάστε από την αρχή είχα πει ότι ο όμιλος αυτός θα είναι γεμάτος εκπλήξεις και τα πάντα θα ξεκαθαρίσουν την τελευταία αγωνιστική
Βλέποντας τις ομάδες αυτό πιστεύω και τώρα
ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΜΑΤΣ
Ο τουρκσαν κατέβαζε τα περισσότερα ριμπαουντ με μέσο όρο 7,3 και η ουλκερ σαν ομάδα μειονεκτεί στον τομέα αυτόν 35,5 έναντι 36.2 γράφει το κοντέρ υπέρ της ομάδας του ΖΟΥΡΟΥ

ΠΡΟΒΛΕΨΗ 1
ΣΤΗΝ BWIN Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΟΣΗ 2.60 ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΝΤΙΚΑΠ +4.5 ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΟΣΗ 1.90

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΚΑΧΑ ΛΑΜΠΟΡΑΛ 8,5
Η λογική εδώ λέει ότι θα νικήσει ο ΠΑΟ
Έλα όμως που τρώγομαι με τα ρούχα μου
Διαβάζω από εδώ βλέπω την καχα αυτό το καφενείο στην Ισπανία και στο πρόσφατο COPA DEL REY και γελάω
Όμως στην ευρωλιγκα εμφανίζεται διαφορετική
Βαλτέ και το γεγονός ότι ο ζελικο δεν τα πάει και τόσο καλά με τους  ισπανούς   εντός εκτός και επί τ αυτά
Δεν θα είναι εύκολο το παιχνίδι η καχα θα τρέξει το ματς θα το κάνει ροντέο
Αυτό βλέπω εγώ
Εξάλλου ο ιβανοβιτς θέλει μια μεγάλη νίκη γιατί δεν το βλέπω καλά ο πρόεδρος ΚΕΡΧΕΡΕΤΑ  ψάχνεται να του δώσει φύσημα

ΠΡΟΒΛΕΨΗ 2
BWIN XΑΝΤΙΚΑΠ +9,5 ΔΙΝΕΙ 1.90

5,5 ΟΛΥΜΠΙΑ-ΜΑΚΑΜΠΙ

το έχω γράψει πάρα πολλές φορές
αυτή η ΜΑΚΑΜΠΙ μου αρέσει είναι του γούστου μου ρε παιδί μου
και αφήνω κατά μέρους τους άλλους να λένε τις παπαριες περί ομάδας μόνο στο σπίτι του λαού
αστειότητες  
θα περάσει ΑΝΕΤΑ Ο ΜΠΛΑΤ ΑΝΕΤΑ

ΠΡΟΒΛΕΨΗ 2
BWIN Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΑΚΑΜΠΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΟΣΗ 1,38

Υ.Γ
ΒWIN ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΡΤΣΑ 1.15 ΔΙΝΕΙ  Η ΝΙΚΗ  ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: