25/11/10

ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ



Καλησπέρα αδέρφια
Να μα στε και πάλι εδώ να δώσουμε τις προβλέψεις μας για την ευρωλιγκα
Σιγά σιγά αρχίζουν να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα ως προς τις ομάδες που θα περάσουν στην επόμενη φάση
Εδώ λοιπόν πάει να γίνει για να μην πούμε καλύτερα ότι έγινε η μεγάλη έκπληξη
Κατά την ταπεινή μου γνώμη δύσκολα η ομάδα του στρατού θα καταφέρει να περάσει στην επόμενη φάση
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ

Το πρώτο μπαμ λοιπόν είναι προ των πυλών

Τα σπουδαιότερα παιχνίδια για σήμερα πέμπτη είναι το
ΡΕΑΛ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και το ΜΑΚΑΜΠΙ – ΚΑΧΑ
Δυστυχώς παίζουν την ίδια ώρα και η προσοχή μας όσο και η καρδιά μας θα είναι κοντά στους ερυθρολεύκους παίχτες και τον ΣΟΦΟ

Ας πάμε να δούμε την τριάδα που θα προτιμήσουμε σήμερα
ΠΑΜΕ

12,5 ΤΣΙΜΠΟΝΑ –ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ
τη να πεις εδώ ? νέα ομάδα η τσιμπονα με τον σπουδαίο γκαρντ ΡΟΚ προσέξτε τον μεγάλος παιχταράς και εικοσιτεσσέρων ετών ΜΠΕΡΕΚΕΤΗΣ ΑΛΛΑ
μόνο αυτός δεν φτάνει

και από την άλλη οι καταλανοι
μην σας ζαλίζω αν και δεν έκανε και τις τρομερές εμφανίσεις μέχρι τώρα η πρωταθλήτρια κόσμου αλλά παραμένει μεγάλη ομάδα
και σίγουρα θα βρίσκεται στο φαιναλ φορ που γίνεται στην πόλη της

ΠΡΟΒΛΕΨΗ    2


ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ – ΟΛΥΜΠΙΑ ΛΟΥΜΠΛΙΑΝΑΣ 9,5
Η αδυναμία μου ο ιγκορ ρακοσεβιτς απέναντι στην πολύ καλή ομάδα του Γιούρι ζντοβτς
Κατά κόσμων το ξανθό σκυλί

Από την άλλη άκρη του πάγκου βρίσκεται ο περασοβιτς επίσης αξιόλογος κοουτς αλλά η ομάδα που βλέπω εγώ είναι ολίγον τουρλουμπουκι
Ποιο δεμένη είναι η ολύμπια με συγκεκριμένους στόχους στο παιχνίδι
Τρομερούς παίχτες οι τούρκοι αλλά επικρατεί αναρχία
Εγώ πήρα την απόφαση μου και ελπίζω να δικαιωθούμε

ΠΡΟΒΛΕΨΗ 2

ΜΑΚΑΜΠΙ- ΚΑΧΑ  5,5

Πως έχασες ρε ιβανοβιτς μέσα στο Βελιγράδι γαμώ την τρέλα μου το φυσάω και δεν κρυώνει
Από την άλλη ο μπλατ άλλη αδυναμία μου προπονητικη έχει πάει  ΤΗΝ  μακαμπι πρώτη στον όμιλο περίπατο στο Ισραήλ μοντελάκι έχει κάνει τον Σοφοκλή
Αλλά λυπάμαι εγώ κύριοι είμαι με τους TΕΛΕΤΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ
Θα τους ξεράνουμε τους εβραίους σήμερα
Τα λάθη που έγιναν με την παρτιζαν δύσκολα θα ξανασυμβούν
Θα τα δώσουμε όλα εμείς οι αυτονομιστές

ΠΡΟΒΛΕΨΗ 2

Υ.Γ
Πάρα πολύ ωραία παιχνίδια αξίζει να τα δείτε σύντροφοι οποίοι μπορούν
Εγώ θα ρίχνω ματιές και στο Ισραήλ αλλά και ποιο νωρίς όπου θα δω τους βαζέλες με την Βαλένθια του πεσιτς  την μπαρτσελονα βεβαίως  και τον νεαρό όπως έγραψα και ποιο πάνω τον ΡΟΚ

Καλή επιτυχία σε όλους και καλή διασκέδαση που μόνο το μπάσκετ ξέρει να προσφέρει απλόχερα χωρίς σκοπιμότητες και θεατρινισμούς

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: